Vilken underbar helg :)

Dagarna bara flyger förbi och äntligen är det här - Helgen!

Dock känns det som att tiden går lite väl
fort för vi är redan inne i september
och det betyder höst.

-Smakar på ordet höst och undrar vad tycker jag egentligen?-

Hösten, jag älskar den!
Bara få krypa upp i soffan med en bra
bok och få tända en massa ljus.

I fredags åkte jag direkt hem från jobbet och började tvätta.
För att sedan kl 16 befinna mig på Hairbar för
klippning och färgning utav mitt krull.

Jag har lockigt, tjockt och icke svensk hår?!
Lev med den kombinationen - Suck!

Min helt underbara frisör Cicci vet verkligen hur man
klipper ett hår som mitt eftersom hon själv
har ett likadant.
De frisörer som vet är verkligen sällsynta.
Har många hårresande historier ang hår & frisörer men det får vi ta en annan dag.

Klippningen och färgen tog ca 3 timmar och sen var
det hem och kika till tvätten.
Fixade iordning mig och drog iväg till Ada´s på Hising Island.
Allt för underbara Cilla!!

Min goa vän Cilla fyllde är härromdagen och eftersom
hon är mitt i en flytt och alla var sugna på utgång men
inte Avenyn så blev det lokal puben.
Jag hade aldrig varit där men det var riktigt mysigt :)

Där fanns folk av alla sorter:
" Alkisen, De som skrålar, 18:åringarna, de som klätt upp sig massor, de som gick dit i tofflor osv"
Helt underbart!
Där kan man vara som man är!

Åkte hem lite efter ett och blev på den korta sträckan stoppad
inte bara en, utan två gg utav polisen.
Ser jag så farlig ut?

Igår vaknade jag gör sent och orkade knappt gå ur sängen.
Farligt med cola nuförtiden *hmm*
Kl 17 hade jag klass hos en helt underbar tjej
och hennes fantastiska vänner.

Fick en underbar vegetarisk paj efter klassen och
även svartvinbärspaj.
Säger bara en sak: MUMS!!!

Hade tänkt gå ut på kvällen men orkade inte.
Fick världens migrän :(
Så jag somnade vid 23.
Alla som känner mig vet att jag måste vara sjuk
eller ha migrän för att lägga mig så tidigt!!

Vaknade idag vid tjugo i tio pch var pigg som en mört.
Upp och fixade lite i lägenheten.
Skulle ju få fint besök senare ;)

Han kom, vi hade mysigt och sen åkte han hem.
Vet egentligen inte riktigt vad jag tycker om denna
relationen vi har.
Får ta mig en funderare på vad det är jag egentligen vill ha...

Nu ska jag bara ligga i soffan resten utav kvällen och läsa
fortsättningen på en Vampyrs märke del 5.

Imorgon väntar en ny jobbdag och denna veckan är bara 4 dagars vecka
eftersom på torsdagkväll startar Mary Kays seminarium.
Så alla som vill se mig i kjol, vit tröja/skjorta, kavaj, strumpbyxor och svarta pumps
bör göra sig beredda fredag morgon vid korsvägen.
För då lär hela Göteborg invaderas utav Mary Kay-tjejer från hela NORDEN!!!

Ha en underbar söndagkväll alla goa :)

XoXo


Kommentarer
Postat av: Linda

Det luktar och smakar höst, börjar bli nervös höstmörkret men hösten är härlig ändå:).



Jag är nyfiken på vampyrens märke:). Berätta lite om du orkar:).

2010-09-06 @ 17:01:29
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0