Underbar helg och vecka

Oj vad dagarna går fort när man har roligt :)

Mtt liv består nu utav mitt underbara jobb som tolk med världens goaste tjej,
som fristående hudvårdskonsult, Mary Kay och att umgås så mycket jag kan med mina vänner.

Jobbet som tolk innebär en attans massa utmaningar och skratt varje dag.
Inga säger så kloka saker som barn!

Jobbet som fristående hudvårdskonsult ger mig en massa nya ansikten,
fröjden att leka med smink & hudvård och att få klä mig som värsta businesswoman :)
Så alla som är sugna på den allra bästa hudvården som finns är det bara att höra av sig!

Och alla mina goa och underbara vänner som jag plötsligt har möjligheten att träffa eftersom
jag numera är ledig..håll i er....VARJE HELG! :)

Så denna veckan har varit fullspäckad med Mary Kay, Rymdafton på skolan och en underbar helg
med rosévvin i Bredared.

I love my life :)
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0