Jag vill ha!!!

Iron Fist: Digi Skull Platform från BRANDOS.se


Kommentarer
Postat av: Linda

Gaah...vilka klackar! Men tuffa var de:). Tack för hjälpen. Nu har jag äntligen hittat böckerna. Ska se när jag bestämmer mig för att beställa hem:).

2010-06-29 @ 22:59:33
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Karolin

Vad kul att du läser min blogg! Och tack själv för senast, var riktigt trevligt, as usual! :)

Jag provade ninjavideo.net, men sidan vill inte fungera, men jag tänker inte ge upp för det! ;) Ska ta till mig tipset med böckerna, tänkte ge mig på Twilight böckerna någon dag (lite senare än alla andra, men bättre sent än aldrig, eller hur?) ;)

Absolut att vi ska köra ett litet "party"! Ropa när du kommer ner till Skåne igen och när du har tid, så ska jag skrapa ihop ett gäng tjejkompisar (och kanske killar om du har hunnit prova på Simon Ha-ha!). Hur många kan det vara på partyt?

Kram, Karolin

2010-07-07 @ 18:28:56
URL: http://karoflin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0