Nu var det ett bra tag sedan...

Oj vad länge sedan det var jag skrev något i bloggen men som sagt
mitt liv innehåller två saker just nu: Jobb och dans :)

Mitt nya, eller ja kanske inte så nytt längre men där trivs jag så
bra. Har världens goaste kollegor!
Vilken skillnad det är att vara runt en massa människor hela tiden 
och inte bara sitta i en soffa och inte ha något alls att göra.
Och sen är ju barnen helt underbara! :) 

Visst alla barn är jobbiga ibland men de är så goa!
Här får man höra hur snäll man är, hur ung man är, 
vad konstigt att man inte är gift och har barn när man är vuxen, man får
pillutta sig och allt är la gött va?!

Dansen har som sagt blivit en del av min vardag.
Dansar Shall we dance ( Cha-cha, Samba, Quickstep, Vals, Tango och Jive ), Bugg och numera även Zumba.
Här ska vi bli smala och fina!

Eller som Ulle på jobbet säger: " I vårat nästa liv ska vi vara smala och bitchiga!" ;)

Kan inte förstå att jag förra året gick ner 17 kg...det är sjukt mkt!
Och jag kan bli så arg på mig själv när jag tänker på hur mkt de 17 kg
har hindrat mig från att göra saker jag egentligen skulle velat göra men inte
kunnat pga att jag varit för stor.

Är iof fortfarande stor men det börjar ordna upp sig ;)

Nä nu ska jag ta mig en sväng om :)

XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0