Dags att kicka igång bloggen igen!!

Varje gång jag lovat att jag minsann ska börja blogga orkar jag göra det
några inlägg och sen förvinner motivationen igen...

Men jag ger mig F-A-N på att jag nu ska ta mig i kragen och ta tag i min blogg!!

Händer väldigt mycket i mitt liv just nu och tänkte att det kan vara
lite roligt att dela med dig av.

Har två jobb som jag bara älskar!!
Kan inte ha det bättre.

Hur kan man ha en sådan tur att ha två jobb som man bara älskar
och vill vara på varje dag?!

1. Jag jobbar som tolk i skolan. Helt underbart att jobba i en klass med en massa små godingar :)
Har världens bästa arbetskamrater och skrattar mig igenom mina arbetsdagar.

2. Jag har börjat som Fristående Hudvårdskonsult för Mary Kay - And I Love It!!
Vilken tjej gillar inte att få hålla på med hudvård och smink?!
Håller klasser i hudvård, makeup och spa :)



Denna helgen har jag i princip inte gjort något alls - Är überförkyld :(
Men att vara hemma från jobbet ingår inte i mina planer.
No no!

Imorgon kommer det hit en tjej till mig som jag ska sminka inför
min portfolio. Hoppas jag får lägga upp före och efterbilder här i bloggen.
Ska le fint och blinka med ögonen så går hon säkert med på det :)

Ha det helt underbart där ute mina vänner :)

XoXo


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:).



Ja, nu får du ta tag i din blogg:). Vill ju läsa vad som händer i ditt liv!

2010-08-22 @ 17:14:34
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0