Svenska Hollywoodfruar


( Bild lånad från tv3.se )

Ikväll klockan 21:00 ska jag bänka mig framför tv3.

Måste ju kolla på dessa tre kvinnor som jag skrattat åt
de senaste veckorna. För de har varit med i radioreklamer och
i tvreklamer om att:

" jag tycker det ser mkt snyggare ut när en man kör"

" Om din man vill ha en avrunkning på morgonen så får du som fru ställa upp. Annars kommer han att vara otrogen"

OCH om ni vill veta, ni som inte vet hur min skånska låter så
kan ni lyssna på Paul Ankas fru Anna.
För hon är precis som jag uppväxt i den lilla, lilla hålan Bjuv
utanför Helsingborg.

När ni lyssnat på henne så kanske ni förstår VARFÖR jag valt
att ändra min dialekt ;)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksen

Jo tack, jag hoppas verkligen inte jag låter som henne bara för att komma från Bjuv, isf ska jag nog säga upp min dialekt genast =) haha...

kram från ida

2009-09-15 @ 07:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0