En härlig dag i Borås

Idag hade jag och Catten bestämt oss för att ses.

Vi ses inte så ofta längre med tanke på att hon bor i Borås och
jag i Göteborg.
Inte så långt imellan men det ska funka för båda.

Vi träffade vid elva och konstigt nog kör jag ALLTID fel när
jag ska köra till parkeringen.
Ganska pinsamt med tanke på att jag faktiskt bott nästan ett
år i Borås.

Vi gick och kökade på Thai Silk som enligt mig har den allra bästa
Thaimaten jag någonsin smakat!
Det är fräscha wokgrönsaker, det finns massor med olika friterade alternativ,
kyckling i röd curry och kyckling i jordnötssås...och en massa annat.





Sen gick vi en sväng på stan och kikade lite. Dock blev det ingen shopping eftersom
jag försöker spara lite pengar och inte shoppa hela tiden :)

Åkte förbi och tittade på Catten och Yoggis hus som de köpt.
Ska bli mysigt att få komma på inflyttningsfest till detta stooora hus.

Sen bar det hemåt igen och jag städade och städade och städade i min lägenhet 
eftersom jag snart får fint besök :) 

Nu är det dags att krya ner i sängen och sova en stund.
Imorgon väntar jobbet på Krokslätt :) 

XoXo 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ensam om att tycka om thai silk, Den har särklass godaste htaimaten, jag har försökt leta överallt över liknande men inget slår!



åhh, nu blev jag så sjukt sugen åka dit!

trpr jag gör det nsäta vecka till o med!

fnissar!



KRAM

2009-09-15 @ 12:32:28
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0