5 månader

Idag är det 5 månader sedan min morfar gick bort.



Fattar inte att det gått fem månader redan.
Känns som det var nyss jag fick samtalet på morgonen
och nyss som vi var på begravning.

Men icke...det är fem månader sedan.

Mycket har hänt sedan jag skrev sist.
Jobbar, jobbar och jobbar.
( Inte skälla för mkt på mig Michaela ;)

Tolkuppdragen har börjat rulla in igen och det är kul.
Värre är det väl att man är fruktansvärt ringrostig.

Har även börjat jobba som teckenspråkslärare på Krokslättsgymnasiet
och det är kul :)
Gillar att jobba med mina små elever.
Eller små och små...de går ju på gymnasiet.

Dansen har börjat igen och det är helt underbart!
Har ju fått min egen lilla partner - Dansläraren Fredrik :)
Alltid kul och det känns som vi har privatlektioner då vi bara är
två par och så lilla jag.

Till helgen kommer mina föräldrar och det ska bli mysigt.
Får se vad vi hittar på. Lutar åt ett besök på Universeum.

Dags för sängen - Borås imorgon.

XoXo


Kommentarer
Postat av: michaela

miCHaela om jag får be.. :-) och jag lovar att inte skälla på dig denna gången men bir det stressigt värre så är jag den förste som nyper dig i örat....Kram!!!

2009-09-14 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0