Dansar på små moln

Vilken underbar söndag :)

Förr i tiden hatade jag söndagar för man visste alltid att efter söndagen
kom måndagen och det innebar alltid skola eller jobb.
Självklart kommer måndagen för mig efter söndagen fortfarande
MEN varje söndag har jag alltid något att se fram emot.
Något att längta till.

Det är dansen.
Min STORA kärlek.

Bugg, Cha-Cha, Samba, Quickstep, Vals, Jive och Tango

Varje söndag åker jag och dansar.
Varje söndag får jag känna lycka i några timmar.
Och den lyckan håller i sig hela veckan :)
Den gör att att man vill gå upp på måndagmorgonen, att jobba på tre ställen och att
i princip aldrig vara ledig på lördagar.

Sen har vi en underbar danslärare som sprider glädje i vad vi gör.
Beröm e bra men bitchslapparn är nog bäst ;)
Eller som Tobbe säger Bridgeslapparna ;)
( Och Annika undrar om vi kastar kort på varandra ;)

Lycka är dans och jag mina vänner är lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0