Vart tog mina radiokanaler vägen?

Suck!

Nu när man äntligen fått tillbaka sin bil så inser man
hur mysigt det är att sätta på radion medan man kör till jobbet.
Förra året lyssnade jag alltid på Lugna Favoriter för då blev
jag lugn och harmonisk när jag väl kom fram.
Men döm om min förvåning när jag upptäckte en morgon att
kanalen var borta.

In på internet och kollade vad som hänt.
Slutat sända i Göteborg. Suck!
Jaha...istället fick jag en skitkanal med en massa rock :(

Sen började jag lyssna på The Voice och har gjort det de senaste
året men döm om min förvåning när jag kom tillbaka från mitt
långa tolkuppdrag att det spelades något annat på min kanal.
Jag hoppades in i det sista att de bara bytt kanalplats men där på
hemsidan stod det: Slutat sända i Göteborg.
What the hell!!

Varför?

Ska jag nu behöva lyssna på Rix eller Mix Megapol som jag inte ens gillar
bara för att jag lyckas bo i fel storstad?

Detta mina vänner är Sassys STOOORA i-landsproblem!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Cilla

He he... du vet, det är för att du ska lära dig vad som är kvalitet i musiken. Inget massproducerande skit utan musik som gjorts med känsla och kääääärlek! ;-)

Jag lagade mat igår på jobbet med kärlek, det var mat överallt... haha.

2009-05-15 @ 19:18:52
URL: http://www.metrobloggen.se/cillasskafferi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0