Vänner - vem ska vara kvar och vem ska bort?

Har just nu en utrensning bland mina vänner.

Låter kanske hårt men ibland måste man inse att man växer ifrån varandra,
inte har samma intressen längre eller helt enkelt bara inte trivs ihop längre.

Det betyder inte att man inte tycker om personen längre utan att man
kanske inte är sådana vänner som man var förr.

Jag är trött på att alltid försöka hitta på en massa saker för att ses när
det inte finns ett liknade intresse från andra hållet.

Jag vet att jag inte är världens bästa vän alltid för jag jobbar extremt mycket
och det tar tyvärr nästan all min tid.
Men riktiga vänner vet att man inte behöver ses hur ofta som helst eller ens ringa varje
dag för när det är något så finns man där.

Nu ska jag försöka gå ut en sväng i det fina blåsiga vädret och rensa mina tankar.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Candy

Ibland måste man göra så. Frågan är hur man avslutar hopplösa eller tråkiga relationer? Jag tycker det är så himla svårt. Det känns drygt att bara sluta höra av sig och strunta i att svara på sms, men vad ska man egentligen säga som låter bra och är sant? Det känns ju lite taskigt att säga: "jag tycker att det är tråkigt att träffa dig och du får mig på dåligt humör."

2009-05-27 @ 12:22:45
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0