Sugen på att göra något nytt!

Jag är trött på mitt Svensson-liv!

Visst jobba måste man för man har räkningar men jag kan lika
gärna göra det på annan ort eller i ett annat land.
Är så sugen på att åka utomlands och jobba.
Kanske ett halvår, ett år....

Irland lockar enormt mycket.
Inte för att jag är en öldrickande tjej för jag gillar inte ens
öl men landet verkar vara helt magiskt vackert och människorna
ska inte vara lika ytliga som vi är här i Sverige.

Känner att efter alla år av plugg och nu jobb i massor så
vill jag göra något annat.

Får väl se vad som händer i höst?! :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

CFår jag länka din till min?

2009-05-25 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0