Shoppat + skåne

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen.
Dags för jobb i massor och försöka vara social igen.

Har den senaste 1½ veckan varit i en egen liten bubbla och
det har varit väldigt skönt.
Först tolkuppdrag och sedan hem till skåne och bara varit.

I helgen fixade jag och pappa med bilen. Bytte däck. Har ju inte haft
möjlighet att göra det tidigare då jag inte fått tillbaka bilen från
lagningsfirman ( GRRR ) och pappa har varit i Spanien på golfresa.
Sen blev det lite annat pill med bilen som man alltid måste göra.

Åkte en sväng till mormor och hälsade på och som vanligt dukade
hon upp med 7 sorters kakor och man MÅSTE äta alla.
Man kan säga att man är både mätt och hög på socker när
man lämnar henne :) Men samtidigt vill jag passa på att träffa henne när
jag väl är nere i skåne.

Jag och mamma åkte ut till Familia för jag har ju insett att jag verkligen behöver
ha en klocka när jag jobbar. Har egentligen en fin klocka men utavlan är för stor
och automatiskt då ivägen när jag jobbar. Så in på Ur & Penn för jag tyckte att
jag behöver ju inte köpa allra dyraste klockan. Hittade en för 298:- men när de
slog in den stod det 198:- så jag fick den billigare.
Ska visa den i bloggen senare.

Sen in på Gina Tricot som öppnat där och fick ett nytt linne, en tröja och en lång
tunika av mamma.
In på Ecco skor och fick även där ett par sommarskor av mamma.
Hon är världens bästa! :)
Ska visa alla inköp i bloggen så fort jag fotat dem.

Nu ska jag fortsätta med mitt.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Murray

vad snällt av din mamma :D

2009-05-14 @ 10:35:38
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0