Jobba mindre blev jobba mer

Efter i höstas lovade jag mig själv att inte jobba som en GNU!
Men nu gör jag likadant igen!
Suck!
Blir ibland lite arg på mig själv men sånt e livet.

Just nu skulle jag vilja ha ETT jobb att gå till varje dag.
Inte flera stycken...

Jag gillar mina jobb och jag älskar mina arbetskamrater men
ibland kan jag känna att jag skulle vilja vara bara på en plats
inte på 3-4.

Idag ha jag tittat på helt underbara tolkar och då insåg jag att jag
faktiskt saknar att tolka.
Jag vill inte tolka lite då och lite då utan mer!
Kanske inte på heltid men så att man kan komma
tillbaka i tolktänket och glädjen i tolkningen.

Nu ska jag sluta svamla och krypa ner i sängen.

Sov gott alla mina söta läsare :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0