Skadad

Ajajaj!

För några veckor skulle jag vattna blommorna och övanför
min soffa har jag en hylla med två blommor på.
Jag kom på den brillianta idèn att jag skulle stå i soffan
och vattna. Men jag är inte speciellt lång så jag stod på tå.

Min soffa är från slutet av 80-talet så den är supermjuk och
inte speciellt stadig. Det ledde till att jag hörde en smäll ifrån
ledbandet i vänster fot. SKIT!
Gjorde lite ont men gick sedan över.

Har haft lite ont från och till när jag överanstränger foten men idag
på dansen övade vi på quickstep.
Och stegen är slow, quick, quick, slow.

Från slow går man upp på tå och då smällde det till i mitt ledband.
Jäklar vad det lät!
Sen fick jag grymt ont men det var ju bara en kvart kvar så jag dansade på.
Ingen bra idé. Nu har jag hur ont som helst :(

Får se till att vila mitt ledband och kanske ringa doktorn och fråga
vad jag ska göra. För sluta dansa vägrar jag!

Dags för sängen...jobb imorgon.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0