Ont i halsen

Undrar om jag har ont i halsen för att jag börjar bli sjuk
ELLER
för att jag börjat äta min allergimedicin i förebyggande syfte?

Det är mitt STORA i-landsproblem idag :)

Jag hoppas att det beror på medicinen eftersom jag inte har
tid att vara sjuk.
Jobbar fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag. ( ca 75 timmar )
Så ni förstår problemet:..ingen tid eller lust att vara sjuk.

Igår fick jag ett roligt sms. Det stod att jag skulle vara hos tandläkaren idag ( 19:e ).
Problemet är att tandläkaren är hemma i skåne och jag är i Göteborg.
Och inte har jag fått något sött litet kort om att jag ska till tandläkaren heller.
Så fick ringa och ändra tid och till skillnad från vissa andra man ringer till
måste jag säga att de var grymt hjälpsamma.
Så nu kommer jag att åka ner till skåne för att gå till tandläkaren och byta till sommardäck samtidigt.
Två flugor i en smäll :)

Dags för en promenad i det vackra vädret.
Sofie...vi får ta en promenad/fika/vinmys snart men jag behövde min lediga dag idag
för att bara vara. Efter v.13 börjar mitt schema se mer normalt ut igen :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men visst är det självklart! svårt veta hur du jobbar he he,

=) men du får inte jobba ihjäl dig, många timmar du ska jobba :(

2009-03-19 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0