Mode för tjockisar

Är man tjock så får man säga mode för tjockisar ;)

I dagens samhälle där idealet är size zero och annat
trist blir jag så lycklig när det finns människor som inser att
alla inte är stöpta i samma form.

Ibland älskar jag att vara extra kurvig och ibland hatar jag det!
Men mest älskar jag att shoppa kläder som sitter snyggt
och inte gör att jag ser ut att väga två ton eller att magen
hänger ut över byxorna.
För stora tjejer och killar kan också klä sig snyggt!

Min absoluta favorit butik är Zizzi. Det är en kedja ifrån Danmark.
Varför fattar alltid danskarna allting innan oss?!
De har kläder från st 42 och uppåt.
Dock finns de inte överallt :(

Men nu har jag hittat en ny affär på nätet som jag kommer att
shoppa massor ifrån. Har redan köpt en klänning.
Ska skriva en utvärdering av den när jag fått hem den med posten.

Sidan heter Kurviga och vilket underbart namn!
De har snygga klänningar och roliga toppar/tröjor.
De får in en massa nya saker hela tiden och sist jag
kikade in hade de uppdaterat.
Jag är kär!

XoXo

Kommentarer
Postat av: sopfie

http://chic.se/kurvigacom-trendiga-klader-for-xl-tjejer/





är denna sida också något som tilltalar dig?

2009-03-05 @ 19:44:43
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Vilken bra sida! & vad roligt att läsa att du är glad över att vara kurvig. Jag är själv en size zero & jag vill inte ens vara det =/ det är INTE så kul som folk tror! usch man fryser hela tiden & det är ett helvete att hitta kläder.. & det är bara två problem :P Kul att du trivs som sagt!

2009-03-06 @ 02:14:56
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0