Mmm Magnus är kvar

Jag älskar Let´s Dance!

Kan ju bero på att jag gillar att dansa men vem gillar inte när
deltagarna inte kan dansa överhuvudtaget och Tony bara irriterar sig över dem?

Eller när Tony helt plötsligt blir kär i en rumpa?

Ja att se att man faktiskt kan utvecklas på 12 veckor + 6 övningsveckor
är helt otroligt. Men jag tror att det var någon som räknat ut att deltagarna
dansat lika mycket som i 8 år. Om man går på vanlig dansskola och ska lära sig
samma saker menar jag.

Tycker det är dags att ändra konceptet lite och kanske få in en person
som inte är kändis eller helt enkelt göra ett Idol fast i Let´s Dance.

Igår jublade jag över att Magnus fortfarande är kvar!
Kan inte fatta att denna 150 kilos klump faktiskt rör sig smidigare än en katt ibland.
Helt otrolig utveckling!
Sen tror jag att hans dansproffs Annika Sjöö måste vara grym på att lära ut.
Jag menar det är tredje gången hon är med i finalen?!

Nu ska jag jobba lite...har ont i foten, ont i halsen och feber men är iallafall på jobbet.

Hoppas Ni får en underbar dag ute i det vackra vädret!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0