Jag är helt fast

Jag är en sucker för tv-serier och de senaste veckorna
har jag följt The Mentalist.

Gillar serier som inte är som alla andra utan lite udda.
Speciellt om de ska lösa brott.

The Mentalist är helt underbar med huvudrollen Patrick Jane
som ser och förstår mer än vad som sägs och görs.
Han gör detta med en stooor portion humor.

Idag liggandes i soffan kikade jag in tv4s satsning Lie to me.
Jäklar vad bra!
Huvudrollen kan se på personer om de talar sanning eller inte.

Det är en ganska intressant tanke egentligen. Kan man se om folk ljuger?
Jag menar, vi sänder ju ut massor av signaler i vårt kroppspråk och hur vi pratar,
Om man skulle studera detta närmare kanske man skulle kunna lära
sig att känna igen vissa signaler som innebär att folk antingen ljuger eller talar sanning.

Hmm jag är nyfiken!

Nu är det dags för denna lilla tjej att krypa ner i sängen.
Är trött efter alla timmarna i bilen...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0