Inbrott i bilen!!!

ARG!!!

Jag är så jävla arg!!

Hur kan någon vara så himla dum och försöka sno min bil?

Hur kul är det att komma ut på morgonen och se dörren uppbruten,
tändningen helt söndermosad och hela bilen i en enda röra?!

Suck!

Varför?

Pratat med polisen, försäkringskassan, jobbet, bärgningen...ja säg vem jag inte pratat med.
Tänk om den/de lille Nissen/Nissarna som var sugen på min bil hade tänkt
till lite och undrat om jag faktiskt behövde min bil själv?
Jag menar jag måste kunna köra till jobbet.
Hur ska jag nu kunna ta mig till jobbet?
Jo hej hej hyrbil. Och är det gratis - NOOO!

Är så arg att jag skulle kunna gråta hur mycket som helst!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Murray

Shit! det är så dumt av han/hon/dom att göra så!

2009-03-25 @ 16:58:04
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0