Hektiska dagar

Har inte hunnit med att blogga så mycket sista tiden och
det beror på att jag just nu har MKT att göra.

Avslutar mitt jobb i Alingsås och håller på att
knyta ihop säcken i Vårgårda för att starta upp något
eget i Falkenberg.

Samtidigt ska jag hinna med att jobba som tolk och som
personlig assistent. Så min tid är knapp just nu.

Dock så hinner jag med lite roliga saker som att dansa.
På lördag är det Workshops på Sinclairs dansskola
och jag kommer självklart att vara där.

12:00-13:30 Cha - Cha
14:00-15:30 Jive

Cha - Cha dansar jag redan men det är alltid kul att prova en ny lärare.
Vi ska ha Charlotte Sinclair som dansade med Hasse Aro i Let´s Dance!!!

Sen vill jag prova på Jive. Tycker att det ser kul ut men jag har hört att
det ska vara jobbigt så in i norden.
Får väl ta med extra andningsmedicin så jag inte kollapsar :)

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon väntar
en 13 timmars dag!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0