Dans och party

Idag ( läs lördag ) så är det dans hela eftermiddagen på Sinclairs danskola.

Ska först hämta upp Annika & Tobbe för att sedan åka och skaka rumpa :)

12-13:30 Cha-Cha

14-15:30 Jive

För den enkla summan utav 200 kr.
Attans vad billigt och kul!

Ska bli kul att träffa Helena oxå. Inte träffat henne på länge nu.
Larsa skulle försöka kika förbi så vi kan ha skoprovning.
Mina små ballerinaskor från sommaren 2006 börjar bli
riktigt slitna :( De är dock de bästa ballerina/dansskor jag någonsin haft.

På kvällen runt 19:00 kommer det hit ett gäng tjejer. ( ev ngn kille ;) )
Dock är det många som droppat av...:/
Många är sjuka, det har hänt saker eller så tvingas de att jobba.
Men Ni som kommer...jag läängtar efter er!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar morgondagen.

Sov gott mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0