5 kilo minus - Woho!

Ja vågen säger så och mina kära kläder med :)

När mina söta vänner var här på vinkväll sa underbara Sofie
att jag såg smalare ut.
Jag brukar säga tack och tänka att ja det var ju snällt sagt men
alla vet ju att det inte är sant.
Ja jag vet...man ska ta komplimanger och jag vet att Sofie aldrig
skulle säga något om hon inte menade det.
Men har man levt mitt liv i ständig kamp med vikt är just den
komplimangen väldigt svår.

Men mycket riktigt...på fem veckor har jag tappat fem kilo.
Kul! :)

I torsdags när mamma kom hem från jobbet så åkte vi till
Famila och inhandlade en ny vårjacka och det var då både hon och
jag upptäckte att något hade hänt.
Så när jag kom hem var jag tvungen att väga mig.
( Väger mig endast när jag är i skåne pga att jag är livrädd för vägmissbruk. Har varit med i VV )

Och den sa att sedan jag var hemma senast hade jag tappat fem kilo.
Helt ofattbart men sant!

Så nu är jag lycklig :)
Ett steg närmare mitt mål...har små mål på vägen och ett drömmål.
Men jag är realistisk och unnar mig saker när jag är sugen på
det för jag vet att om jag inte gör det faller jag lätt tillbaka på fel bana igen.

Nu ska denna tjej krypa ner i sängen för imorgon väntas undervisning.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Netha

Kul att du lyckats gå ner i vikt! =)

2009-03-16 @ 23:29:20
URL: http://neeeta87.blogg.se/
Postat av: Anonym

´se där.. då hade mitt öga rätt =)

på vissa syns direkt på en gång 5 kilo försvunnit, Mkt dans antar jag =) Men Roligt!!!



Hör gärna av dig skulle va så kul ut o gå..tex till eriksberg... jag funderar då på ta med mig kamera, lite fikakorg och sätta oss vid hamnen..sounds nice? =)

2009-03-17 @ 17:33:35
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Åsa

grattis bruden!!!! är så stolt över dig.... vet hur svårt de är... massa kramar!!

2009-03-18 @ 09:42:39
URL: http://asis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0