Känner mig överkörd...BAH!

Jag är slut!

Så sjukt trött!

Vill bara fortsätta sova!

Känns hemskt när man känner sig såhär mitt i sommaren.
Men jag har det ganska tufft på jobbet och blir bara ledsen och ARG när
jag tänker på allt som händer där.

Blev påhoppad för min vikt och vad jag äter - utav en tjej som själv är överviktig!
Hur vanligt är det?!
Visst är jag van att tjejer i tonåren kan tissla och tassla men det gör
man i den åldern. Dock har jag aldrig varit med om att en överviktig
klagat på en annan överviktig! Och det värsta är bakomryggen på mig!

Har man åsikter om vad jag väger, vad jag äter osv prata med mig om det.
Prata inte en massa skit bakomryggen på mig!
Jag vet att jag är överviktig. Ser mig själv i spegeln varje dag.
Behöver inte få det bekräftat från någon annan.

Skönt at det förhoppningsvis snart är över....*hoppas*

XoXo

Kommentarer
Postat av: Murray

Jag skulle aldrig prata bakomryggen på dig. För att du är ju grym bra person för mig. Jag tycker om dig jätte mycket, Glöm inte att det är inte mitt fel att du är bäst. <3

2009-07-16 @ 19:40:38
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0