8 dagars jobb...

Är inte min kopp te direkt!

Vet att min kropp inte orkar eftersom jag inte direkt får känna mig
ledig och vara ledig x antal dagar både innan och efter.

Så helt enkelt ordnade jag så att jag inte jobbar så utan
får min behövliga ledighet.
Vill inte att denna sommaren/hösten ska bli som förra året
när jag inte ens visste vilken fot som var höger och vilken som var vänster.

Idag har jag jobbat 14,5 timma...och det var segt.
Inte för att brukaren är tråkig utan för att det har ÖSREGNAT och åskat hela dagen.
Då blir man ju inte direkt sugen på att göra något alls.
Vi som hade en massa planer!

Imorgon ska jag på bio och se Harry Potter med Cilla, Pethra och Rickard.
Ska bli mysigt :)
Sist jag var på bio såg jag Mamma Mia.

Nu väntar sängen på mig :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: s

Nä du får försöka vila så mkt du kan emellan arbetspassen!

2009-07-22 @ 19:27:01
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0