17 juli - 09

Vaknade vid elva och insåg att jag fortfarande var trött.
Farligt att vara ledig för många dagar.

Kom på att jag inte lagt upp allt jag shoppat på sista tiden.
Så här kommer lite från Sthlm och lite annat smått & gott :)

Vi börjar med stora staden Sthlm:



Sähär nära Centralstationen kan man bo när man som jag inte hittar en meter :)
Nere vid fontänen träffade jag min kusin Lina.







Långklänning på mig brukar se heldumt ut med tanke på att jag är ganska kort.
Men den här ifrån ZIZZI är hur fin som helst. Och boleron är pricken över i:et.



Blev ett par nya skor ifrån WERA. Sååå sköna!



Min berömda middag från sthlm: Chailatte, cola light och två hamburgare från BK :)

Shoppade inte så mycket i sthlm mest för att tiden inte fanns och att jag inte var
100% pigg.




Jag som jobbar som tolk måste ha en lite klocka på armen för att hålla tiden vid tolkbyte osv.
Sista två åren har jag inte haft någon klocka utan förlitat mig på alla andra.
Men nu är jag stolt ägare av en klocka som man kan byta bandet på efter humör, kläder och hur brun man är :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0