Shopping och vandring på stan

Idag vaknade jag 8:10 - Herregud!
Jag brukar aldrig vakna så tidigt!
Kan kanske bero på att jag har besök?

Denna helgen frå jag bryta min "inga kolhydrater diet" för
att jag har besök. Kan inte tvinga dem att inte äta kolhydrater.
Så igår blev det kebab med pommes från Crown. Mums!
Länge sedan jag åt det.

Vi kikade på Let´s Dance och det var konstigt att ingen åkte ut.
Men jag håller tummarna att det blir Cal Jan eller George Scott
som åker nästa fredag.

Min granne bestämde sig för att kl 23:30 är nog en bra tidpunkt att
skruva upp stereon på högsta volym. Grr!
Jag vet att det var fredagkväll men jag hade världens huvudvärk och var inte
alls sugen på en massa dunka dunka. * Kände mig som en pensionär*

Idag åkte vi iallafall till stan. Blev inget bussåkande för det är ju så jävla dyrt!
21kr/person gånger tre personer enkel resa. Suck!
Nej vi tog bilden och det blev billigare.
Ska inte buss vara ett billigare alternativ till bilen??

I stan knallade vi runt och jag visade vart olika saker ligger.
Köpte ett nytt duschdraperi på Lagerhouse.
Ska ta en bild och visa er senare.

Vi köpte med oss baguetter från café Brogyllen och sen gick
vi för att äta. Blev kinamat i femmanhuset. Länge sedan jag var där!
Åt buffe för 79kr. Fanns massor med mat!

Sen skulle vi åka hem och väl i bilen kom vi på att vi skulle ju
köpt fika med oss hem. Glömska vi är! Så vi åkte inom Backaplan
och handlade med oss en massa sötsaker :)

Nu är vi hemma och ska vila lite innan fikan för
ikväll är det Operan och Mary Poppins som gäller.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0