Big Women Clothes

Gud vad svårt det är att hitta kläder till oss tjejer som inte är supersmala!

Bara för att man är större än genomsnittet innebär inte
det att jag vill klä mig i stora tält eller se ut som en tant.

Att gå in på Kappahl eller Lindex kan ibland innebära
fynd men för min del är det väldigt sällan jag handlar där.
Jag har ibland undrat varför det finns en speciell avdelning
för stora kläder. Är det något fel på oss som är större?
Kan inte alla kläder göras upp till en viss storlek?

Gina Tricot - Där kan man fynda.
De har bra utbud utav basplagg och ibland
hittar man även lite roligare kläder.
Dock inte alla Gina affärer som tar in XL.
Skäms på dem!!

Min favorit affär är nog ändå danska ZIZZI.
De har alla kläder från st 42-60.
Helt underbart!
Basplagg, kjolar, byxor, klänningar, partytoppar - You name it!

Hittade även lite bra sidor på nätet för shopping för oss big girls.

* www.evasunderklader.se
* www.ellos.se
* www.ullapopken.se
* www.duoboots.se

Hoppas Ni är nöjda med tipsen :)

XoXo


Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Murray

jag håller med dig, det är helt orättvis att göra så där. SKÄMS PÅ DEM!

2009-01-12 @ 17:15:19
URL: http://deafmurray.blogg.se/
Postat av: sofie

kolla gärna in www.evasunderklader.se

hon har även sexiga underkläder i lite större storlekar,tycker dom e jättefina! =) litelite smådyr kanske men det är mig fanimej värt!

har shoppat där och det är så himla sexigt,

hoppas pi vi syns imorgon! KRAM!

2009-01-14 @ 13:35:46
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Katsumi

Glöm inte bort Katsumi.se Här hittar du också en massa fina underkläder i big size. Även BH i kupa upp till G!!

2009-02-01 @ 20:13:54
URL: http://www.katsumi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0