Träningsvärk

Underbart men smärtsamt!

Jag dansade i söndags på självaste födelsedagen och
nu två dagar efter har jag fortfarande ont i vissa muskler.
Alla som säger att dans inte är krävande...gå en kurs!

Jag älskar att dansa och att känna några dagar efter att
det känns i kroppen att jag gjort något.
Har gärna träningsvärk.

Tänk om jag hade kunnat dansa varje dag som de i Let´s Dance?
Tänk att få dansa 6 timmar varje dag med en proffstränare?
Jag hade valt...hmmm Daniel Da Silva...eller kanske Tobbe x2.

I 1½ år har jag dansat på Din Danskola, heter dock numera Sinclairs och
har haft samma danslärare. Nu denna terminen har
vi plötsligt fått en ny lärare. I början kände jag mig skeptisk eftersom
man är trygg med den man känner och litar på.
Men vilken underbar danslärare vi har fått nu!
Han är verkligen guld värd!

Nu är det dags för sängen. Imorgon väntar tre underbara klasser! :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. eller hur . man får den ju precis som man vill ha =)

2009-02-18 @ 10:39:46
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Ella

Kul att du har hittat en träningsform som passar dig.



Dans är väldigt kul = )

2009-02-18 @ 12:01:06
URL: http://workoutsummary.blogg.se/
Postat av: Lasseman

Nu verkar dock Daniel Da Silva var dubbelupptagen:



http://nyheter24.se/noje/140715-daniel-da-silva-och-graaf-ar-ett-pa

2009-02-22 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0