Sunday lovely Sunday

Mmm härliga söndag men sovmorgon och extra mysig frukost.
Så brukar mina söndagar se ut och så även denna.

Extra mysigt idag är att solen har varit framme, fåglarna kvittrat
och snön glittrat.

Jag gillar söndagar!
Söndagar för mig betyder DANS!
Från att jag vaknar till att jag hoppar in i bilen för
att hämta Annika & Tobbe är en evig längtan
efter att få dansa.

Sen att jag ser ut som en flodhäst som försöker
vara graciös det skiter jag i!
Jag älskar det!
Jag vet att jag aldrig kommer att bli en grym tävlingsdansare
men så länge jag har kul så bryr jag mig inte!

Dags att göra ve mig ( = skånska för att göra sig i ordning ) !

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0