Promenixat

Få inte en chock alla mina söta vänner men idag
har jag varit ute och promenerat. Dock inte riktigt utav
fri vilja. Har lämnat in min älskade lilla Bettan ( bilen )
på lagning och då fick ju jag som sagt promenera hem.

Var himla mysigt men kallt!
Jag har ju som sagt inte ens börjat med min vinterjacka.
Det måste bli svinkallt om jag ska börja med den.

Men när jag gick där i min egen lilla värld och lyssnade
på musik i mobilen tänkte jag på att gud vad avkopplande
det här är egentligen. Oftast har jag för mycket att göra att
jag inte bara tar mig tid att njuta av en promenad.

Sen ringde underbara M. Du e för söt gumman :)
Hoppas vi får in en fika i våra extremt upptagna scheman.
Annars får det bli Tyst Teater - Jag e på!

Nu sitter jag här i min lägenhet i totalt mörker.
Ingen lust att tända alla lampor.
Tycker om att ha mörkt runtomkring mig ibland.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman.



Hoppas att allt är bra.. =) Jag fick ditt sms och tänker nappa på att komma till Alingsås den 25 feb. då det var teckenspråksuppvisning... kanske drar m mig en eller två till. =)



Behöver komma lite norrut.. =)



Annars är jag bara i Götet o Lerum.

Det börjar kl. 19?? så för att få bra platser så är det bra att komma i god tid.. ska hitta någon bra parkering... hmm. =) det löser sig.



tjingeling.

2009-02-10 @ 19:38:48
URL: http://zofia.blogg.se/
Postat av: Åsa

jag köpte dem på wedins skor för 74.50. men de fanns många kvar här i borås iallafall.. vad ska du ha för storlek kan kolla om dem finns kvar om dem är slut i gbg, ja dem är så sköna=)



kram

2009-02-11 @ 11:31:50
URL: http://asis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0