Nu är det officiellt.

Jag är gammal!

Kom hem igår efter jobbet och då låg där ett brev och väntade
på mig innanför dörren.
I det är en inbjudan till återträff för grundskolan.
Herregud!
Är det redan 10 år sedan jag slutade grundskolan.
Så nu är jag officiellt gammal. Suck!

Men ska bli mysigt att träffa alla som gick med mig.
Hoppas att många kommer. Vi var fyra klasser de sista
åren på högstadiet och jag hoppas att de flesta kommer.

Minns att vi var den största gruppen som blev konfimerade.
Hela 65 stycken utav 67! Det är jäkligt många!

Ska bli kul att se vilka som gift sig, vems om skaffat barn och om
det är någon som kommit ut ur garderoben.
Mycket händer ju som sagt på 10 år.

Det roliga med min klass är att de flesta tjejerna faktiskt
bor här i Göteborg. Och jag träffar dem då och då.
Men mina "bästisar" från förr bor tyvärr inte här.
Så jag hoppas att K och T kommer.

Nä nu ska jag gå ut i det vackra vårvädret och försöka se ung ut :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

halvtant blir man ju redan när man fyllt 25 :P

2009-02-28 @ 14:38:47
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter kul med återträff.

Jag längtar tills min egen!

2009-02-28 @ 16:14:25
URL: http://prognosvarlden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag fick också det där brevet för några veckor sedan... men jag ser väl dock inte riktigt fram emot en återträff, och tror faktiskt inte att jag kommer gå. Ha en trevlig kväll!

2009-02-28 @ 19:12:30
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: Jeanette Bendrén

Hejsan! Fick oxå brevet igår.... ojojoj, vad tiden går....

2009-02-28 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0