Jag fick det!

För ett tag sedan sökte jag jobb som modersmålslärare i teckenspråk i Falkenberg.

Idag åkte jag de 10 milen ner till Falkenberg för en anställningsintervju
och de ringe tillbaka nu ikväll och talade om att jag
fick jobbet!
Jag är så lycklig!
Även om det just nu bara är en dag i veckan kan det med tiden öka.
Ska bli kul att jobba med mindre barn.
Jobbar ju som sagt med gymnasieelver nu.

Efter intervjun åkte jag iväg för att shoppa lite.


Blev nya gardiner från Hemtex till både sovrum och vardagsrum. Och lite gott för att fira att jag fick jobb :)

Ikväll ska jag kika in det nya programmet " Den rätte för Rosing".
Även om jag inte är ett stort fan av henne så är dejtingsåpor oftast kul.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0