Jag blev rörd till tårar

De är så söta!
Mina små elever och grymt duktiga.

Igår var det premiär på deras teckenspråksshow och även om
de trodde att de skulle dö av nervositet gick
alla ut och levererade. Jag är så stolt!

När showen var slut fick jag presenter.
En superfin tavla med foton på mina elever och
4 stycken glas för att dricka lite finare saker i :)

När de berättade hur mycket de tycker om mig och
att det inte vill att jag ska sluta grät jag nästan.
Fick tårar i ögonen och kände precis samma sak själv.

Jag har valt helt fel yrke. Jag ska inte jobba som tolk.
Jag ska jobba som lärare :)
Fick beröm från mina vänner att mina elever hade utvecklats
och det var några som trodde att det läst mer än 1 termin.
Bra betyg!

Nu ska jag försöka göra något att äta.
Hungrig är jag!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe dom var pi söta!!!

men vad duktiga dom blivitr efter bara en termin. Åhh!



KRAM!!!

2009-02-27 @ 08:20:46
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw, självklart fika nästa vecka!! nickar hårt



sms vilken dag som passar! !=) blir Lysande tjejen!

2009-02-27 @ 08:30:10
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0