Harlequin-nörd

That´s me!

Idag har jag inhandlat tre nya böcker med otroligt lyckliga slut!
Löve it!

Sedan jag läst ut Twilight-sagan ( Harlequin deluxe ) så visste jag
inte riktigt vad jag skulle läsa. Så då blev det lite
mer utav kärlek kärlek kärlek.

Ja jag vet...männen är helt otroliga och kvinnorna mjäkiga.
Men jag älskar att läsa dem.
Kommer alltid att minnas högläsningen utav en harlequinbok
i Bettan mellan Trollhättan och Göteborg.
Jäklar vad kul vi hade och cyniska C gav boken vad den behövde.
You know I love you girl! ;)

Läste iof en bok som var RIKTIGT bra & hemsk när jag var hemma.
Lisbeth Pippings bok "Kärlek och stålull".
Om hur det är att växa upp med en utvecklingsskadad mamma.
Jag ryser när jag tänker på den.

Dags för sängen för imorgon väntar Vårgårda och Partille.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt cutie =)

2009-02-17 @ 00:53:13
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Cilla

morr

Mike Stone har fördärvat mitt synsett på män för alltid.... haha

2009-02-17 @ 09:55:12
URL: http://missie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0