Godmorgon

Godmorgon alla bloggläsare :)

Det här är nog ett av mina tidigaste inlägg!
Ska snart bege mig till jobbet och sen är det dags
för den stora teckenspråksshowen i Alingsås ikväll.
Ska bli spännande och se hur nervösa mina elever är :)

Just nu sitter jag här i mörkret och bara njuter av att ta
det ganska lugnt innan dagens stress sätter igång.
Det sägs ju att morgonstund har guld i mun men nja...
Jag är ingen morgonmänniska. Vill helst bara krypa
tillbaka ner i sängen och somna om!

Nu får jag väl kolla en sista gång så jag packat alla mina
saker. Dumt att glömma något!
Ska försöka blogga lite senare under dagen.

Ha en underbar dag :)

XoXo















Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul det var o se disney temat med dina elever.. dom var så duktiga! man såg hur mkt dom hade lärt sig teckna sist man såg dom, minns inte alla men några av dom gör jag =) fnissar!

applåder



Lycka till på det NYA jobbet sedan!



Vi syns snart!

KRAM

2009-02-25 @ 21:33:22
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0