Födelsedagsuppdatering

Ojoj...nu har lilla jag blivit gammal. Shit 26 år.
Börjar närma mig siffran 30 med stora steg känns det som.

Jag har alltid sett framför mig att barn, man och hus ska jag ha innan
jag fyller 30. Fan jag får minsann skynda mig då! ;)

Idag har varit en mysig men ganska vanlig dag trots att det
är min födelsedag.
Vaknade hemma i skåne och mamma frågade säkert 1000gg
om hon inte skulle sjunga för mig. NEJ NEJ NEJ!
Jag har sedan jag var liten alltid blivit väckt med sång och en
videokamera rakt upp i ansiktet.
Kul när man är liten..mindre kul när man är tonåring.
Så nu när jag äntligen fick välja var svaret NEJ! :)

Vi har lite tradition att äta tårta till frukost. Dock blev det inte det.
Blev fika innan jag åkte hem till Göteborg igen.
Tog min lilla Bettan och stampade plattan i mattan hela vägen hem.

Väl hemma igen plockade jag upp alla mina fina saker
jag fick igår.  Här är ett axplock:







Halv sex åkte jag och hämtade Tobbe och Annika. Vi skulle ju åka och dansa idag.
Blev alla 4 danserna; Cha-Cha, Quickstep, Wals och Samba.
Jäklar vad kul det är!
Skulle kunna dansa varje dag!

Nu ska jag krypa ner i min efterlängtade säng och sova gott :)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0