Betygsättning

Ja jag vet...det är fredagkväll!
Och det finns roligare saker att göra än att sitta
och räkna ut hur många procent mian elever varit närvarande
och frånvarande. Hur bra de presterat på prov?
Hur bra de är på avläsning, förståelse och presterande.

Men det känns iallafall skönt att göra det nu.
För jag känner mig själv så väl att jag annars bara
kommer att skjuta upp det och då blir mina elever mindre glada.

Nästa vecka är det dags för teckenspråksshowen.
Ska bli spännande :)
Blir större än vad vi tänkt oss från början och nu
börjar nerverna på eleverna att kicka in :)

Nu måste jag kolla vem som åker ur Let´s Dance.
Jag håller tummarna för att George Scott dansat sin sista rumba!
* Hoppas Hoppas Hoppas*

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0