Apoteket

Vilken skitnatt---igen!

Sov två timmar och vaknade av en hostattack och så
ont i magen att jag trodde jag skulle föda eller ngt.
Och inte gick det över..suck.

Somnade igen vid sextiden och sov oroligt
fram till åtta. Sen gav jag upp och gick upp.

Hela dagen har jag haft en kostig känsla i magen
som om jag antingen ska spy i vilken sekund som helst
till att få kramper som innan man ska föda.
Hmm...whats up with that?

Iallafall blev det en sväng till Apoteket och inhandla en massa
saker. Inte bara febernedsättande utan köpte lite nattkräm,
nya Listerin ( Bara för att den är lila ), cerat och en massa annat kul.
Känns konstigt att shoppa loss på Apoteket.

Ska iallafall krypa ner i min säng och om igen läsa
4 och sista boken i Twilight-serien.
Den där Edward...mums :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0