Alla hjärtans dag och en dag kvar

Idag är det alla hjärtans dag :)

Idag är dagen när alla får blommor, choklad
och en massa mys.
Jag som är singel får inget sådant...eller
kanske får jag det?!

För i morse fick jag ett sms där det stod:
"Här får du en ros av mig din underbara singeltjej :)"
 Log lite fånigt efter det men jag älskar spontana
och roliga sms.

Tack alla andra som skickat söta alla hjärtans dags sms till mig!

Annars har alla hjärtans dag alltid betytt dagen innan MIN dag!
För imorgon är det MIN födelsedag!

Så ikväll kommer det lite gäster och jag får lite paket.
Får även blommor och ett tips till er som ger mig blommor.
Me like Tulpaner!
De är så underbart enkla men vackra blommor.

Förra helgen fick jag en underbar present utav mina söta vänner Tobbe och Annika.



Jag skrattade så jag grät den kvällen för Tobbe är
nog den skönaste kille man kan träffa.
Vi tittade på Hjälp! på tv4 efter Let´s Dance och då sa Annika att Henrik Schyffert
ojojoj vilken karl. Honom skulle man ha! Det är hennes dröm.
Då frågade vi Tobbe vem han skulle vilja ha.
Svaret var: Babben!
Jag och Annika tittade på varandra och brast ut i skratt!
Han är så söt lilla Tobbe. Jag menar han kunde valt vem som helst
som tex Petra Mede, Annika Lantz, Sissela Kyle...you name it men han valde Babben,
Men vi tycker om dig iallafall Tobbe!

Nu ska jag fortsätta att hjälpa mina föräldrar.
Lovar att försöka fota en massa ikväll :)

XoXo

P.s Idag har mina föräldrar varit tillsammans i 33 år! D.s

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh det är bara till att gratulera dig en dag i förskott..

2009-02-14 @ 12:36:34
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0