Min nya soffa

För mindre än två veckor sedan var jag på Chilli med Malin och
köpte mig en soffa.
Roliga jag hade ju inte mätt min lägenhet alls utan jag
äkte iväg och köpte en soffa.
När den väl kom undrade jag om jag tagit mig vatten över huvudet
men efter många svordomar och en underbar hjälp ifrån Pethra
så kom soffan upp och nu kan jag njuta av den.

Bjuder här på härliga bilder ifrån "uppackandet" av soffan.



Pethra den galna hantverkaren!



Pethra helt slut efter allt slit med "djävulssoffan"!!



Och såhär fint blev det när det var färdigt :)
Nu är det bara nytt soffbord och ny matta som ska införskaffas.

XoXo

Kommentarer
Postat av: sofiaw

shit vilken stor soffa! avundsjuk är allt bra annars, förutom halsfluss då :/ kram

2009-08-25 @ 14:26:17
URL: http://wiksofia.blogg.se/
Postat av: Ahnna

Gud vilken härlig soffa.. Kul att man bor trångt då och absolut iiiinte får plats med en sådan. Men den var jätte snygg verkligen. =)

2009-09-08 @ 23:21:57
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0