I´m back in the game!

Välkommen tillbaka!

Har haft en behövlig en veckas semester där jag njutit av den
skånska "sommaren", mammas mat och shopping med min älskade Lullis.
Behövde komma iväg från alla måsten, alla krav och all skit som finns här
och bara fokusera på mig!

Att börja joba igår var ingen hit men idag,...IDAG är den stora dagen då
världen ska förändras. Förhoppningsvis kanske ska läggas till.
Idag ska jag visa att jaginte är tjejen som man hoppar på eller
hugger i ryggen. Fär jävlar vad taggad jag är inför idag!

Ska ha mina nya lila BB skor som jag bara älskar, min lila kofta och mina
snygga lila naglar :)
Färg är något jag behöver i mitt liv.



På lördag nästa vecka gifter sig mina underbara vänner Annika & Tobias.
Ska bli så mysigt att få vara med på deras dag :)
Veckan efter börjar dansen...som jag längtat!!

Och nu i veckan kommer min stora underbara nya soffa som jag köpt.

Blir nog en bra höst iallafall :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0