Vad tycker ni om min nya blogg?

Eftersom jag både bytt utseende och bloggadress är
jag lite nyfiken på vad ni tycker?

Idag har varit en lååång dag med mycket julsånger på
teckenspråk. Trött är jag.
Kom hem en timme senare än vanligt på grund av möte
på jobbet i Alingsås.

Suck vad trött jag är på politiker som pratar en massa konstiga saker.
Kan de inte prata så att man förstår?!
Antar att om de pratar svår svenska så är det ingen som förstår
därav inga frågor.

Nu ska jag sova.

Sista dagen på dansen imorgon...hur ska jag göra med den till våren?!
Byta dansskola eller bara dansa på söndagar???
Frågorna är många...svaren få...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Cilla

Den är supersnygg men jag har svårt att läsa inläggen.... den gråa färgen på texten försvinner lätt mot den svarta bakgrunden. Fast det kanske bara är mina ögon :)

Kram!

2008-12-03 @ 23:20:55
Postat av: Elina

Hej hej!

Hur är allt med dig? Kul att du börjat blogga.. håller dock med Cilla som tycker det är svårt med det grå mot det svarta..

Ha det toppen!

Kram Elina

2008-12-03 @ 23:42:20
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0