Tisdag

Vilken underbar dag :)

Alltid skönt att veta när man går upp på morgonen att
dagen inte kommer att bli speciellt lång :)
Idag har jag bara jobbat drygt två timmar.
Men det har varit givande två timmar.

Efter jobbet åkte jag en sväng till Allum. Igen.
Köpte bara en massa bra men tråkiga saker.

* Sminkborttagningslappar
* Tops
* Strumpor
* Dagkräm
* Julkort

Har letat länge efter en bra dagkräm. Har en dagkräm från Apoteket ( Oliv )
men gillar den inte alls. Däremot är Olivs nattkräm helt underbar!
Så idag köpte jag mig en från Nivea.
Ska bli spännande att prova.

Sist jag var på Allum köpte jag nytt smink.
Har haft problem innan med att när det legat på en stund
så börjar vissa områden i ansiktet svullna upp och klia.
Inget skönt alls och definitivt inte vackert!
Så nu köpte jag Make Up Stores mineralpuder och det
känns inte som om jag har smink på mig alls. Underbart!

Ikväll ska jag skriva mina julkort. Är dags för det nu :)
Sofie gumman..kan du skicka mig din adress??

Jag älskar julkort, både att skicka och att få.
Egentligen älskar jag ALLT som har med julen att göra.

Dags för julkortsskrivande och paketinslagning kanske?!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! =) adress till och med? jösses!

ska rota i hjärnbalken efter min adress!

sms =) hehe!!



KRAM!

2008-12-09 @ 18:41:41
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0