Söndag

Idag är en sådan seg dag...

En dag när man bara ska vila...vilket jag gjort eftersom
jag inte klev ur sängen förrän vid två :)

Man ska även titta på film...det har jag gjort.
Läsa böcker...check!
Läser om Stephanie Meyers böcker om
Bella & Edward. UNDEBARA BÖCKER!!!

Nu ska jag åka & handla. Det gör jag av någon anledning
alltid på söndagar.
Ska hämta ut två paket oxå. Lägger in bilder på innehållet senare.

Nu är det endast två veckor kvar i skolan...snyft!
Kommer bli tomt utan mina söta elever.
Dock är det ju lucia på fredag och då ska de uppträda
med " Det strålar en stjärna" i uvljus. Kommer bli coolt!
Sen ska några göra " Vår julskinka har rymt".
Ska bli kul att se :)

Dags för handling!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0