Shoppat!

Nu har jag kommit hem ifrån Allum och en mysig shoppingrunda med Cilla.
Blev en massa roliga saker.

Ni får ursäkta den dåliga bildkvaliten...har lämnat in min nya
telefon på lagning och då får man ta bilder med den gamla
telefonen :(



Smink ifrån Make Up Store:

* Serum
* Mineralpuder
* Mineral rough
* En ny borste





Kläder från Gina Tricot:

* Röd kofta med guldknappar
* Rött linne
* Lila/rosa tröja



* Mascara från Clinique - High definition mascara black

Sen har jag även köpt ett par svarta leggings på rea från Lindex.

Har även fått hem lite saker från min nätshopping på Bellme.



* Lancôme - Juice tubes Cerise



* Yves Saint Laurent - Touch Brillance Sparkling touch for lips nr3

De två sistnämda är läppglans och den första använder jag till vardags
medans den andra är mer glittrig/utekvälls läppglans.

Är såå nöjd med min shopping idag!

Tack Cilla för en underbar dag! Du är min pärla!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0