Se det snöar

I underbara Göteborg så snöar det idag.

Fick ett sms förut där det stod att de hade 3 - i skåne
och att det var svinkallt.
Som skåning minns jag att när det är runt nollan så fryser
vi alltid pga att det alltid är relativt varmt i skåne men sen jag flyttade
till Göteborgsområdet har jag blivit lite tåligare.

Jag har inte ens plockat fram min vinterjacka ännu :)
För hos mig är det inte vinter förrän det är minst 10 -.

Jag gillar vinter och snö om det bara är kallt.
Men eftersom det i regel aldrig är riktigt kallt här
så blir det bara blask och skit av snön som faller.

Nu ska jag iallafall krypa ner i min goa säng och
läsa lite.

Njut i snön...så länge det nu varar :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0