Om två månader..

Om två månader är det februari
Det är dagen efter alla hjärtans dag
och det är dagen då jag bli 26 år gammal.

Min allra bästa vän Lullis brukar säga att alla krämpor
kommer samma dag man fyller 25 och tyvärr
tror jag hon har rätt ibland.

Ska försöka åka en sväng till Svanshall och
bara mysa med henne nu i jul.
Dra med henne till Höganäs och shoppa.
För i Höganäs kan man shoppa! :)

Imorgon är sista undervisningsdagen i Vårgårda
innan julavslutningen på torsdag.
Det är även Cattens sista dag.
Så imorgon blir det bara fika och mys :)

Nu ska jag hoppa i sängen och drömma om
när jag och Cilla ska hitta våra drömmän på Irland ;)

XoXo

Kommentarer
Postat av: malin döös

Höganäs? Då måste du komma o hälsa på ju.

Kram

2008-12-16 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0