Migrän

Idag vaknade jag med lätt huvudvärk men tänkte att det gör ju inget.
Skulle ju endå bara jobba två timmar.
Så när jag kom hem ifrån Vårgårda bestämde jag mig för att
sova lite...sov i 4 timmar!!

När jag vaknade hade jag världens migrän!
Kändes som hela havet stormar i huvudet och jag mådde
illa bara jag rörde på mig.
Tyvärr var jag tvungen att springa ner till tvättstugan och tvätta.

När jag hade hängt in all tvätten i torkskåpet bestämde jag mig
för att vila mitt stackars huvud och lyckades sova tre timmar till.

Suck!

Nu mår jag lite bättre...har dock fortfarande huvudvärk.
Ska försöka sova nu för imorgon är en lååång dag.

XoXo

Dagen + Breakfast at Tiffanys ( filmen )
Dagens - Migrän :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0