Längesedan nu...

Nu var det allt ett bra tag sedan jag uppdaterade min kära lilla blogg.
Men sånt är livet ibland.
Har haft mycket att göra men samtidigt tagit det lugnt från
internet och mobilen. Skönt att ibland leva stenåldersliv :)

Imorgon blir det att åka till stan och kika på alla människor
som julstressar över allt det inte köpt.
Jag ska bara gå med det största skadeglädje - leendet på
läpparna över att jag varit färdig i över en månad.

Det sägs ju att : " Skadeglädje är den enda sanna glädjen"

Tror inte riktigt att jag håller med dock.

Idag har jag varit i Sellerbergaskogen...minns inte sist jag var
där eller i skogen för den delen,
Var mysigt men hade helt fel skor.


Plockat mossa och gjort en massa fina saker inför julen.


Vår kungsgran hemma iår:


Nu ska jag sova.

XoXo - Bild på mina nya röda läppar :)

Kommentarer
Postat av: Murray

Du måste uppdatera så oftare, för min skull? (A)

ååh vilken söta kvinnan är du :D <3

2008-12-23 @ 01:21:57
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0